Moja "skincare" rutina z Oriflame - NovAge True Perfection Set

Vsi izdelki
Z največjim veseljem vam bom predstavila izdelke, ki so naredili pozitivno spremembo. Priložila bom fotografije od »prej« in »potem«, fotografije izdelkov ter tudi dva videa, ki sta tudi na You Tubu. Izdelke sem preizkušala v obdobju enega meseca in so me popolnoma navdušili.

Za začetek bi vam rada predstavila moj tip kože - pred začetkom uporabe teh izdelkov. Imela sem zelo dehidrirano kožo, pojavljali so se mozoljčki in akne. Tega nisem bila navajena saj sem imela v preteklosti »popolno kožo« tudi v puberteti nisem imela toliko mozoljčkov. Od nekdaj zelo skrbim za svojo kožo in sem bila presenečena, da so se te težave pojavljale. Preizkušala sem razne izdelke, ki niso najbolj pomagali, in zaradi tega sem se veselila preizkušanja nečesa novega.

Fotografija pred uporabo seta NovAge True Perection
 Na zgornji fotografiji so vidne nepravilnosti. Koža izgleda mastna kljub temu, da je dehidrirana.
Fotografija po mesecu uporabe seta NovAge True Perfection
Koža izgleda po mesecu uporabe sveža, navlažena, nahranjena, sijoča ter je brez mozoljčkov. Ostala je samo hiperpigmentacija zaradi mozoljčkov.
NovAge True Perfection Set je napredna linija namenjen mladi koži kjer je prisotna dehidracija kože, nepravilnosti kot so mozoljčki, zmanjša videz por ter preprečuje prve znake staranja. Preprečuje staranje kože in pomaga pri prvih gubicah. Prejela sem čistilni gel, serum, dnevno in nočno kremo ter kremo za okoli oči.
Čistilni gel - Supreme Cleansing Gel

Za začetek vam bom predstavila Supreme Cleansing Gel. Ta čistilni gel je zelo nežen in deluje zelo prijetno. Temeljito očisti mojo kožo (zjutraj in zvečer) tudi takrat, ko imam ogromno ličil na obrazu. Roke splaknem z vodo ter nanesem eno "pumpico" čistilnega gela, gel enakomerno porazdelim med rokami ter s krožnimi gibi nežno masiram obraz. Obraz masiram kakšno minuto, osredotočim se na predel nosu (zaradi ogrcev), nato splaknem z mlačno vodo. Moja koža je bolj navlažena ter dobro očiščena. Fantastično je, da za tem korakom ne potrebujem tonika, saj je ta gel kot 2 v 1. Pred prvo uporabo sem naletela na težavo, da nisem znala "pumpico" aktivirati. Obračala sem zgornji del in nikakor ni šlo, ko sem potisnila malo navzdol in zasukala zgornji del "pumpice" pa je bila težava rešena. 
Serum - Miracle Perfecting Serum
Drugi korak je nanos Miracle Perfecting Serum. Ta serum je po gostoti nekje na sredini, deluje osvežilno ter vlažilno. Vonj je zelo prijeten in deluje sveže, serum se od blizu lesketa kot perla. Ta korak je odlično pripravi kožo za kremo (dnevno in nočno). Zelo mi je pomagal pri pustem izgledu kože, izraznih gubicah, in to sem že opazila po prvi uporabi. Moja koža je izgledala bolj zdrava, gladka z lepim naravnim sijajem. Vsebuje izvlečke svilovca, ki je obogatena z amino kislinami. 
Dnevna krema - Perfecting Day Moisturizer

Kot tretji korak zjutraj uporabim Perfecting Day Moisturizer. Ta dnevna krema je naravnost nebeška, ker je zelo vlažilna, ni premastna in ni "prelahka". Ta dnevna krema je ena izmed najboljših krem katere sem kadarkoli preizkusila. Deluje osvežilno, zelo vlažilno kar do večera in odlično deluje pod ličili.  Moja koža je bila bolj gladka, sijoča in Acai PhytoCELL pospeši vlaženje kože ter pospešuje celični metabolizem, kar pomaga koži, da normalno funkcionira pod stresom. Koža je tudi zaščitena pred onesnaževanjem.
Nočna krema - Renewing Night Care
Tekstura Renewing Night Care me je tako presenetila. Teksturo lahko najbolje opišem kot, da je podobna " zelo mehkemu pudingu". Ta nočna krema je gosta, vendar ni "pregosta", deluje izjemno vlažilo in hranilno. Všeč mi je, da je bolj gosta kot dnevna krema, vendar kljub temu mi ni zamastilo obraza. Nočna krema je formulirana z izvlečki svilovca in glikolno kislino. Funkcija glikolne kisline je ta, da med spanjem zelo nežno odstrani odmrle dele kože, zaradi tega pridejo na plano nove zdrave celice. Ta krema preprečuje nadaljnje staranje kože. Moram priznati, da me je ta izdelek izmed vseh najbolj fasciniral zaradi teksture in odličnih rezultatov. Zjutraj je bila moja koža spočita, prenovljena, brez nepravilnosti in še vedno navlažena.
Krema za okoli oči - Refreshing Eye Illuminator
Zadnji korak katerega opravim pri svoji negi zjutraj in zvečer je Refreshing Eye Illuminator. Ta krema oziroma gel osveži predel oči. Krema za okoli oči mi je pomagala pri zabuhlosti in utrujenem videzu. Podočnjakov nimam, tako, da tega ne morem komentirati. Deluje zelo sproščujoče zaradi hladnega masažnega aplikatorja. Formula je obogatena s kofeinom, izvlečki svilovca in amino kislinami. To kremo za okoli oči sem zelo rada hranila v hladilniku kadar sem imela dolge dneve oziroma kadar sem bila utrujena, saj je dodatno osvežilo predel okoli oči.

Prilagam video kjer je prikazana moja jutranja nega obraza.
Prilagam video kjer je prikazana moja večerna nega obraza.

Rada bi se iskreno zahvalila Oriflame za ta set, ker se mi je koža zaradi teh izdelkov zelo izboljšala. Ponovno se počutim odlično v moji koži za kar sem zelo hvaležna. Kljub temu, da sem prejela te izdelke je moje mnenje podano 100% iskreno. Zdi se mi zelo pomembno, da poskrbimo za svojo kožo. Pomembna je tudi naša prehrana in zadosten vnos tekočin. Verjamem, da lahko ti izdelki mnogim pomaga, kajti meni je pomagalo ter me je prepričalo!

Želim vam čudovit dan še naprej!

Charnée Bijön Bonno.

Ni komentarjev