NovAge Time Restore Set za 50+


Dragi bralci,

danes vam bom predstavila izbor izdelkov kateri so primerni za dame od 50. leta dalje.

Za začetek se vam bom na kratko predstavila. Moje ime je Romana Bonno in letos bom dopolnila 62. let. Kot si lahko predstavljate, to pomeni, da moram malo več vlagati v svojo nego kože za lep in bolj mladosten videz. Sem mnenja, da se mora imeti vsak rad ne glede na leta, ampak sedaj živimo v svetu kjer se lepotni trendi nenehno spreminjajo, kar lahko predstavlja zmedo za starejše uporabnice. Zaradi tega sem napisala svojo prvo blog objavo z namenom, da morda kakšni dami pomagam. 
Od Oriflame Slovenije sem prejela izdelke, kateri so primerni mojim letom in potrebam koži. Moj tip kože je suh ter je tudi rahlo dehidrirana na določenih območjih. Pogosto se soočam z zategnjenim občutkom kože.

NovAge Time Restore set

Preizkusila sem sledeče izdelke: gel za umivanje obraza (Supreme cleansing gel), serum za obraz (Revitalising serum), dnevno kremo (Multi correcting day cream SPF 15), nočno kremo (Regenerative night cream) in kremico za okoli oči ter predel ustnic (Eye and lip cream).

- Gel za umivanje obraza (Supreme cleansing gel)
Tekstura gela je zelo lahka vendar kljub temu učinkovito odstrani vsa ličila. Gel je nežen ter deluje zelo vlažilno kar meni zelo ustreza.

Gel za umivanje obraza

- Serum za obraz (Revitalising serum)
Tekstura seruma je svilnata ter je lepo mazljiva. Vsebuje zlate bisere kateri se tudi lepo vpijejo v kožo. Zelo lepo pripravi kožo na nadaljnjo nego.

Serum za obraz

- Dnevna krema (Multi correcting day cream SPF 15)
Tekstura dnevne kreme za obraz je lahkotna vendar se lepo razmaže in učinkovito vlaži kožo čez dan. Kožo lepo zgladi, gubice so manj vidne ter je tudi opazen zdrav vendar ne-masten sijaj. Zelo mi je všeč, da krema vsebuje zaščitni faktor, saj kot veste je to zelo pomemben del Anti-age tretmajev!

Dnevna krema

- Kremica za okoli oči ter predel ustnic (Eye and lip cream)
Ta krema se lepo vpije na občutljivih očesnih predelih ter zmanjša videz gubic, ker deluje izjemno vlažilno. Bi pa svetovala, da kremico ne nanesete preblizu očesa saj je lahko potem prisoten rahel pekoč občutek v očesu. Ustnice lepo nahrani ter jih pripravi za šminko.

Krema za okoli oči in za ustnice

- Nočna krema (Regenerative night cream)
Nočna krema je zelo bogata, hranilna in deluje zelo vlažilno. Zjutraj, ko se zbudim je moja koža po tej kremi še vedno navlažena - nad tem sem navdušena. Pri drugih kremah tega nisem doživela, tako, da je to zame ogromen plus. Vonjavo bi opisala kot luksuzno in prijetno ter se zaradi tega počutim prav posebno.

Nočna krema

Končna ocena vseh izdelkov: nad vsemi izdelki sem zelo navdušena in pozitivno presenečena. Tako pozitivnih lastnosti še nisem doživela pri nobenih izdelkih. Prejela sem ogromno komplimentov iz strani svojih prijateljic in družine. Ta set bi priporočala vsaki dami, ki želi narediti nekaj več zase, za svojo kožo in dobro počutje.  Izdelki vsebujejo Genistein tehnologijo in izvleček izvornih celic trpotca. Moja koža je po dve mesecih bolj prožna, negovana, nahranjena in mladostna.

Teksture izdelkov


Iskreno bi se rada zahvalila Oriflame, saj je to zame bilo pravo posebno doživetje. Najbolj sem pa navdušena nad tem, da izdelki dejansko delujejo, in se zaradi tega počutim bolj samozavestno.
Ta set lahko zasledite v MAJSKEM KATALOGU na strani 91!


Ta objava je moja prva blog objava. Srčno upam, da vam je bila všeč, saj bi rada v prihodnje še kaj napisala.  Kljub temu, da so izdelki bili podarjeni je mnenje podano povsem iskreno.

Hvala za branje in vam želim čudovit dan!
Romana Bonno.

1 komentar

  1. Your article is one of the best and helpful. I know others best fashion house. Click here: https://angelsfashionbd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši