Preizkušanje Herbio izdelkov za nego

Herbio izdelki za nego
 Dragi moji,


danes bom z vami delila svoje vtise o Herbio izdelkih. Izdelke preizkušam že teden in pol. Zavedam se, da je to res kratek čas - vendar pa lahko z vami delim svoje prve vtise in opažanja. Sama zaprisegam, da moram preizkušati izdelke minimalno mesec dni, da lahko oblikujem iskreno mnenje. Vendar so me ti izdelki res prijetno presenetili. Kljub temu, da je večina izdelkov namenjenih mešani in nečisti koži - vseeno zelo dobro navlažijo mojo kožo. Te izdelke bi priporočala tudi tistim, ki imajo suho kožo zaradi hranilnih sestavin. Preizkusila sem gel za umivanje obraza, dve kremi za obraz, AHA sadno masko, gel za prhanje in mami je preizkusila šampon za lase. Odkar sem pričela z uporabo teh izdelkov sem po tednu dni opazila, da so mi akne izginile. Poleg teh izdelkov svoji večerni kremi dodajam salicilno kislino in jemljem prehransko dopolnilo Silicea. Ta kombinacija je popolna za lepo in zdravo kožo. Več bom napisala ter z vami delila čez mesec dni.

Herbio gel za čiščenje obraza
Čistilni gel za obraz z islandskim lišajem je nežne modre barve, srednje gosto, in je namenjeno čiščenju mešane in nečiste kože. Ima zelo prijeten, svež vonj. Zelo učinkovito odstrani moja ličila in navlaži mojo kožo - kar je zelo pomembno. 


AHA sadna maska
AHA sadna maska je žive rumene barve, srednje gosta in zelo prijetno diši po citrusih. Deluje poživljajoče ter naredi nežen piling kože. Zelo mi je všeč, ker se lepo razporedi po koži. Kljub temu, da je namenjena mešani in nečisti koži jo res izdatno navlaži. Masko za obraz sem že uporabila 2x, rezultat je viden - kajti moja koža zgleda bolj enakomerna. Prisoten je zelo rahel pekoč občutek - kar je normalno, ker tako vem, da piling deluje. 

Krema za obraz breskev
Krema za obraz breskev je moj najljubši izdelek za nego kože. Ima nežen, prijeten vonj po breskvi (sadju) ter je srednje gosta krema. Zelo dobro navlaži mojo kožo in deluje rahlo hranilna. To mi je zelo všeč, ker kljub temu, da sem se soočala z nepravilnostmi je koža vseeno dehidrirana v zimskih mesecih. Na začetku sem občutila rahel pekoč občutek nad ustnico, sedaj pa sem popolnoma brez težav ob uporabi. Kremo uporabljam zjutraj in zvečer, moja koža ima čudovit zdrav sijaj. Je odlična podlaga za pod ličila. Koža se mi ne masti in odkar uporabljam te izdelke so se mi prenehali delati mozoljčki in akne. Zvečer še nanesem čez to kremo salicilno kislino - ta je v kombinaciji s kremo fantastična.
Krema za obraz Islandski lišaj
Krema za obraz z islandskim lišajem je namenjena nečisti, aknasti koži. Je vlažilna, srednje gosta a bolj lahka od breskvine kreme za obraz. To kremo bom hranila za poletne mesece  - saj menim, da mi bo takrat najbolj ustrezala. Je zelenkaste barve in ima svež vonj, je dobra podlaga za ličila.

Šampon za lase Vital (ta izdelek je preizkusila mami)
Šampon za lase Vital je svetle kožne barve, zelo lepo diši po citrusih oz. sadju. Dobro se peni, temeljito očisti lase brez draženja. Lasje so mehki, gladki in sijoči. Šampon je primeren za normalno do mastno lasišče.
Gel za prhanje bombažna semena
Gel za prhanje bombažna semena ima srednje gosto teksturo. Ima svež in čist vonj ter je zelo nežen do moje kože. Moji koži doda še nekaj vlage, jo učinkovito očisti in ustreza mojemu atopijskemu dermatitisu.

Vsi izdelki so mi bili podarjeni vendar je moje mnenje bilo iskreno podano. 
Velika zahvala gre podjetju Herbio.

Upam, da vam je bila ta objava všeč - morda ste tudi našli kakšen izdelek, ki bi vam bil primeren.
V kolikor imate vprašanja se lahko obrnete name: charneebb@gmail.com ali na podjetje Herbio:  info@herbio.si

Povezava do spletne strani Herbio: https://www.herbio.org/si/ 

Lepo vas pozdravljam! <3




Ni komentarjev