ART OF TANNING - Hello, Summer -


Drage moje bejbe!


Danes bom z vami delila 4 izdelke – za katere verjamem, da se boste v njih zaljubile tako kot jaz! Katera izmed vas ima rada lepo čokoladno barvo, zlate bleščice, mehkobo bele pene in vonj manga, ki te popelje v daljno tropsko destinacijo? Predstavljam vam novo Afroditino linijo Art of tanning, ki je poletni HIT v profesionalni različici. V preizkus sem prejela: samoporjavitveni losjon za obraz in telo, čistilno peno za obraz in telo, glow meglico za obraz in telo ter slavno marmelado za telo! V nadaljevanju vam bom predstavila te produkte ter svojo izkušnjo. Prilagam fotografije izdelkov in video, ki je tudi dosegljiv na You Tubu.


ART of TANNING: Hello, Summer 
Samoporjavitveni losjon za obraz in telo 
ART of TANNING: Hello, Summer Samoporjavitveni losjon za obraz in telo

Samoporjavitveni losjon je namenjen obrazu in telesu ter zagotovi postopno pridobivanje zagorele polti! S samoporjavitvenim kompleksom, ki je 100 % naravnega izvora, in brez izpostavljanja UV žarkom, koži daje zdrav, sijoč videz ter zagotavlja enakomeren, dolgotrajen ten. Ne vsebuje parafina, vonj je po sončnem mangu je celo veganski! Pred uporabo sem naredila piling telesa. Moja bolj “suha območja” (kolena) sem namazala z vlažilnim sredstvom (ki ne vsebuje olj), saj je tam koža bolj suha in lahko absorbira več izdelka. Losjon sem enakomerno nanesla na čisto in dobro osušeno kožo (predel nog). Losjon je lahke in vlažilne teksture. Po uporabi sem si temeljito umila roke z milom in vodo. Barva se je razvila v nekaj urah – in sem za kakšne 4 odtenke bolj rjava. Kar je res super, ker sem mulatka – in sem v osnovi že malo “temnejša”. To je bila moja prva izkušnja s samoporjavitvenem losjonu in sem zelo zadovoljna. Izdelek bi priporočila vsem, ki si želite na naraven in povsem neškodljiv način bolj rjavo barvo.
150 ml - cena: 14,90 € 


ART of TANNING: Hello, Summer 
Čistilna pena za obraz in telo
ART of TANNING: Hello, Summer Čistilna pena za obraz in telo

Čistilna pena za obraz in telo ima vonj omamnega manga, je brez SLS/SLES in zagotavlja dolgotrajno ohranjanje zagorelosti! Pena je izredno nežna, a vseeno učinkovita ter vsebuje oljni kompleks in bio-aktivno mlečno kislino. Kožo nežno očisti, vlaži in prepreči njeno izsušitev. Ta mehka bela pena me je zelo navdušila, ker je učinkovito odstranila moja ličila, in v času uporabe niso nastali mozoljčki ali akne. Peno sem uporabljala zjutraj ter si privoščila masažo obraza. Zvečer sem peno uporabila kot drugo fazo čiščenja. Mojo kožo je navlažila ter jo pustila mehko. V roku enega tedna sem uporabila ¼ pene – tako, da ocenjujem, da zadostuje za vsaj mesec dni redne uporabe (zjutraj in zvečer - vsakič po 2 potiska). Je veganska ter tudi primerna kot pena za britje. Ta vonj me je zjutraj spravil takoj v boljše razpoloženje. Priporočam jo vsem, ki bi radi popestrili svojo rutino s tropskim doživetjem pod prho oz. v kopalnici.
200 ml - cena: 9,90 €
ART of TANNING: Hello, Summer 
Glow meglica za obraz in telo
ART of TANNING: Hello, Summer Glow meglica za obraz in telo
Meglica za obraz in telo ima vonj eksotičnega manga  in intenzivno vlaži ter neguje, ohranja zagorelo polt, ima zlate pigmente ter poskrbi za sijoč in bleščeč videz kože. Ne vsebuje alkohola, izdelek je veganski ter sem ga uporabila po prhanju. Pred uporabo je potrebno izdelek dobro pretresti, ker bleščice lahko ostanejo na dnu embalaže. Ta izdelek bi priporočala vsakomur, ki si želi kožo navlažiti, jo narediti sijočo, in po izgledu bolj zdravo. 
100 ml - cena: 9,90 €
ART of TANNING: Hello, Summer 
Marmelada za telo
ART of TANNING: Hello, Summer Marmelada za telo
Zadnji izdelek katerega sem prejela v test je slavna marmelada za telo. Namenjena je hitrejšemu in intenzivnejšemu pridobivanje zagorele polti! Vsebuje 100 % naravne sestavine, zlate pigmente za bleščeč videz kože in eksotični vonj manga, ki poskrbi za dolgotrajen, privlačno zagorel ten. Ne vsebuje parafina, silikonov ter je  veganski. Ne vsebuje UV – zaščite in ravno zaradi tega svetujem, da uporabite vsaj zaščitni faktor pod marmelado. Saj vsi vemo, da prekomerno izpostavljanje soncu ni zdravo. Meni je všeč Afroditina otroška krema z zaščitnim faktorjem 30. SPF zaščita je zelo pomembna vse dni v letu! Moram priznati, da jaz ta izdelek uporabljam zvečer po tuširanju – namesto kreme / olja / masla. Ker imam zelo suho kožo mi res ustreza, in vam povem, da je vonj –
B O Ž A N S K I! Všeč mi je, ker naj bi bil tudi ta izdelek primeren tudi za občutljivo kožo, vendar ni primerno za otroke. To marmelado bi svetovala vsem, ki želite dobiti bolj zagorelo polt - na malo hitrejši način, oz. tistim, ki bi se radi za nekaj minut popeljali v eksotične kraje. 
200 ml - cena: 14,90 €

V nadaljevanju vam prilagam video posnetek, kjer pokažem vse omenjene izdelke.


Kljub temu, da mi je Afrodita poslala te izdelke v test, je moje mnenje podano iskreno. 
V kolikor bi si radi izdelke pogledali ali kupili, vam prilagam povezavo do Afroditine spletne strani.

V kolikor imate zame vprašanje, me lahko kontaktirate preko Instagrama: miss.charnee 

Drage moje dame, iskreno se vam zahvaljujem za branje. Pošiljam vam ogromno pozitivne energije in predvsem - ostanite zdrave!

vaša CBB, Miss Earth Slovenije 2019.




Ni komentarjev