Body wrapping

Body wrapping

Dragi moji lepo pozdravljeni, 


danes vam predstavila svojo izkušnjo pri Masažnem in lepotnem studiu Špela. S kozmetičarko sva se dogovorili, da vam lahko predstavim »Body wrapping«. Morda se nekateri sprašujete – »kaj je body wrapping«?


Body wrapping oz. povijanje telesa je metoda preoblikovanja telesa, in pomaga pri celulitu. Pri postopku body wrappinga se na kožo nanese anticelulitno kremo znamke Afrodita in nato se telo povije s folijo. 
Povija se lahko območje trebuha, zadnjice in stegna. 

Afroditin anticelulitni gel

S tem postopkom lahko dosežemo: 
- razgradnjo maščob v celicah 
- zmanjša se videz pomarančaste kože 
- aktivira se limfni sistem 
- odvajajo se toksini in odvečna voda iz telesa. 

Pri lepotnem studiu Špela ta tretma traja 60 minut. Zelo mi je všeč, ker poleg tega, da kozmetičarka naredi body wrapping – se v času čakanja posveti koži na obrazu. Meni je naredila mini nego obraza. 

Večino kozmetičark po lastnih izkušnjah te pusti »samo« ta čas. Po 60 minutah zmasira preostali del kreme. 

Za vse moje sledilce sem uredila »prijazno« ceno, in sicer za ta tretma boste odšteli le 10 evrov

Poudarila bi to, da za vidne rezultate svetujem, da ponovite povijanje telesa večkrat. Jaz svetujem vsaj 6 terapij ter, da se v tem času gibate, zdravo prehranjujete ter, da spijete vsaj 2,5 L tekočin dnevno. 

Kljub temu, da je ta blog objava nastala s sodelovanjem, je moje mnenje podano 100% iskreno. 

Vsem se zahvaljujem za branje in upam, da so vam tovrstne objave všeč. 

Želim vam čudovito poletje, in  kmalu boste lahko kaj novega zasledili na mojem blogu.

Povezava do spletne strani: http://www.masaza-spela.si/ 

KONTAKT:
Masažni studio, Špela Berlot s.p.
 Podkraj pri Velenju 29B, 3320 Velenje
 031 246 894

 info@masaza-spela.si

Charnée Bijön Bonno.

Ni komentarjev