Grozdna nega obraza


Dragi moji lepo pozdravljeni, 

danes vam predstavila svojo izkušnjo pri Masažnem in lepotnem studiu Špela. S kozmetičarko sva se dogovorili, da vam lahko predstavim »Grozdno nego obraza«. Sprva sem se namestila na kozmetično mizo, kozmetičarka mi je zaščitila lase z zaščitno kapo ter sva začeli s prvim korakom.

KORAK 1 – ČIŠČENJE: Kozmetičarka je kožo očistila s čistilnim mlekom in čistilno peno – znamke Afrodita. 

KORAK 2 – PILING: Nato je nanesla encimski piling znamke Afrodita. 

KORAK 3 – TONIRANJE: Za tem je nanesla meglico vlažilnega tonika Afrodita. 

KORAK 4 – OBLIKOVANJE OBRVI: Sledilo je oblikovanje obrvi z voskom, pinceto in škarjami. 

KORAK 5 – MASKA ZA OBRAZ: Nato je nanesla vlažilno masko za obraz Grozdje – znamka Afrodita. 

KORAK 6 – PILING IN MASAŽA ROK: Sledil je prijeten piling rok z grozdjem – znamke Afrodita. 

KORAK 7 – MASAŽA OBRAZA: Na koncu me je kozmetičarka pocrkljala z masažo obraza, vratu in dekolteja. 

Čiščenje obraza

Masaža obraza

Z nego sem bila zelo zadovoljna, koža je bila negovana, navlažena in sijoča. Roke sem imela izjemno mehke zaradi pilinga. Zelo mi je všeč, da se je tudi fokusirala na to območje. 

Končni rezultat

Za vse moje sledilce sem pripravila ugodnost – in sicer za to 70 minutno nego boste le odšteli 20 evrov. Za to ceno se boste lahko malo pocrkljali, sprostili in naredili nekaj za vašo dušo. Ta blog objava je nastala v sodelovanju z lepotnim salonom Špela. Kljub temu je moje mnenje podano 100% iskreno ter v kolikor bi želeli razvajanje po bolj ugodni ceni vam toplo priporočam ta lepotni studio. 

Spletna stran: http://www.masaza-spela.si/

KONTAKT:
Masažni studio, Špela Berlot s.p.
Podkraj pri Velenju 29B, 3320 Velenje
031 246 894

info@masaza-spela.si

Želim vam lep dan še naprej, 
Charnée Bijön Bonno.

Ni komentarjev