Lasersko odstranjevanje dlačic

Neboleče lasersko odstranjevanje dlačic

Dragi moji lepo pozdravljeni! 

Danes bom z vami delila svojo prvo izkušnjo z laserskim odstranjevanjem dlačic v estetsko medicinskem  in anti age centru Dr Kosi. Za začetek bi rada pohvalila lep ambient ter strokovnost Dr Kosija. Lahko vam zagotovim, da je strah pred postopkom popolnoma odveč! Zdi se mi fantastično, da so takšni postopki tudi na voljo v Velenju – kar meni osebno prihrani ogromno časa. Poleg strokovnosti, prijaznosti in priročnosti, so tudi cene za lasersko odstranjevanje dlačic v mojih očeh primerne. K tej odločitvi me je tudi prepričalo dejstvo, da se lahko pred postopkom brijem - prav tako lahko nadaljujem z britjem naslednji dan. Mene bi zelo motilo, da bi morala priti na lasersko odstranjevanje dlačic "poraščena".
Za začetek je Dr Kosi očistil predel pazduhe – z namenom, da ne bi bile prisotne bakterije. Za tem je nanesel kontaktni gel ter se terapija z laserjem pričela.

Kontaktni gel

Zelo sem bila pozitivno presenečena – kajti ta postopek je bil neboleč! Občutek je takšen, kot, da bi laser hladil predel pazduh – občutek je enak kot, če bi »ledeno kocko pustili na koži za nekaj sekund. Na 10 stopenjski lestvici (1-neboleče, 10 ne-vzdržljivo) sem morda nekajkrat doživela rahel pekoč občutek katerega bi ocenila s slabo dvojko ali celo enko – se pravi ni boleče, le za sekundo se nekaj začuti, da se nekaj dela. Po postopku moja koža ni bila rdeča ali razdražena. Nekako sem pričakovala, da bom morda doživela pekoč občutek – vendar ga nisem! 

Med postopkom sem bila nasmejana - kar vam tudi pokaže, da postopek ni bil boleč


Pazduhe so bile morda 15 minut po postopku prijetno hladne – in to je bilo to. Tekom dneva sem bila popolnoma normalna – brez kakršnihkoli nevšečnosti. Zato vsem, ki bi vas odstranjevanje dlačic zanimalo, vam toplo priporočam ta medicinski center. 

Jaz in Dr. Kosi

Prilagam vam tudi svoje mnenje po treh dneh laserskega odstranjevanja: opazila sem, da dlačice rastejo počasneje ter so vidno tanjše. Po treh dneh tudi niso toliko dolge kot bi imela ponavadi. Moje pazduhe izgledajo svetlejše ter britje je potekalo bolj "gladko" kot ponavadi. Tudi mami je opazila spremembo in teh rezultatov sem zelo vesela. Se že zelo veselim prihodnjih tretmajev in napredkov. Jaz sem se v preteklosti brila z britvico vsak dan - saj imam rada ta "gladek" občutek. Moje dlačice so vedno bile temnejše in goste - sedaj so malo bolj redke in občutno počasneje rastejo.

Čaka me še 5 terapij (1 terapija na mesec), in bom lahko nato brez dlačic. V nadaljevanju bo lasersko odstranjevanje izvajala Dr Iwona Ewa Kosi – in priznam, da že komaj čakam naslednjo terapijo! Lasersko odstranjevanje dlačic priporočam vsem, ki jih dlačice motijo - se pravi ženskam in prav tako moškim.

Vsi se lahko naročite na brezplačen posvet k Dr Iwoni Ewa Kosi preko e-pošte: laser@doktorkosi.com ali telefonske številke: 040 888 325.

Za vse sem tudi pripravila 2 video posnetka katera si lahko ogledate. V prvem videu z vami delim svoje vtise ter vam tudi pokažem cenik storitev. V drugem videu me lahko spremljate od začetka do konca laserskega odstranjevanja (prvi in iskreni vtisi). 




Prihodnje postopke laserskega odstranjevanja bom tudi dokumentirala ter bom vse informacije in napredke delila z vami. ljub temu, da je objava nastala v sodelovanju z medicinskem in ati age centrom – je moje mnenje podano 100% iskreno. 

S celotnim postopkom sem zelo zadovoljna in sem zelo hvaležna za to priložnost. 
Medicinsko estetski center pokriva tudi naslednja področja: ESTETSKO IN REKONSTRUKTIVNO GINEKOLOGIJO, PORODNIŠTVO, GINEKOLOGIJO, UROGINEKOLOGIJO, DIAGNOSTIKO BOLEZNI DOJK, ULTRAZVOČNO AMBULANTO, AMBULANTO ZA AKUPUNKTURO IN HOLISTIČNO MEDICINO, NEVROLOŠKO AMBULANTO, AMBULANTO ZA ESTETSKO MEDICINO IN ANTI-AGING. 

V nadaljevanju vam prilagam povezavo do njihove spletne strani

Za vse dodatne informacije so vam na voljo preko naslova: Sončni grič 7, 3320 Velenje. 

Najdete jih brez težav. V kolikor se pripeljete s smeri Celja zavijte desno na prvem krožnem križišču pri trgovskem centru Velenjka in nato takoj levo. Zagledali boste napis centra FeminaMedico. 

Za konec bi rada podarila to, da imejte se radi. Vsak posameznik ima priložnost, da se zase odloči, če se bo depiliral, bril ali, če bo "naraven". Osebno nikogar ne sodim ter se mi zdi fantastično, da imamo takšne tretmaje na voljo. Osebno imam raje, da nimam dlačic na predelih telesa. Lasersko odstranjevanje mi bo dolgoročno prihranilo ogromno časa in nevšečnosti.

V primeru, da imate kakršnakoli vprašanja me lahko brezskrbno kontaktirate. 

Želim vam lep dan še naprej, 
Charnée Bijön Bonno.

Ni komentarjev