Moja izkušnja z Literam

LITERAM keratinski sprej, šampon (Herbal) ter krema

Dragi moji lepo pozdravljeni, 


danes bom z vami delila svojo izkušnjo z Literam nego las. Nege z LiteRam proizvodi izvaja moja terapevtka ga. Iris Repovš v svojem salonu Iris Hairstyling v Celju. Za začetek vam bom na kratko predstavila svoje stanje las pred Literam negami. V preteklosti sem si uničila lase z barvanjem in nepravilnim ravnanjem. Zaradi tega sem leto dni – pred Literam negami zelo skrbela za svoje lase. Vendar je bil potreben čas, da so moji lasje »prišli k sebi«. Kljub trudu, sem imela še vedno malo poškodovane lase, ko sem prišla k svoji terapevtki. Prvič sva se s terapevtko Iris pogovorili o mojih laseh, zdravstvenem stanju, negi in zgodovini barvanja.
Nato sva pričeli s pranjem las - z Lite Herbal šamponom (kateri je vlažilni). Po pranju sva nanesli - Lite Keratinski sprej in Lite Keracare kremo. Nadaljevali sva s sušenjem las in sva tudi naredili nekaj fotografij za dokumentacijo. 

Aprila sem imela svojo prvo nego las, od takrat tudi uporabljam LiteRAM izdelke in mesečno hodim na nege k svoji terapevtki Iris. LiteRAM je NARAVNA obnova las s trajnim učinkom. Je primerna za stanjšane, poškodovane, puste, grobe, mastne in izsušene lase. Nege LiteRAM preprečujejo prezgodnje obrabe in dolgoročno ohranja dobre lastnosti naših las. Na dolgi rok lahko s temi izdelki krepite in ohranjate kvaliteto strukturo las

Izdelki so prijazni lasem in lasišču – predvsem so zelo nežni. Ravno zaradi tega je filozofija takšna, da NE potrebujete balzama za lase ali kakršnihkoli drugih »dodatkov«. Priznam, na začetku je bila ta filozofija zame malo »drugačna«. Saj sem bila navajena uporabljati 1001 izdelek – saj sem menila, da bom le tako dosegla lep in bolj zdrav las. Vendar kot oseba sem »odprta« za nove ideje – in sem dokaj hitro ugotovila kako ti izdelki blagodejno delujejo na moje lase. Saj veste kaj pravijo, da je včasih »MANJ - VEČ«! 

Ravno tako je pri LiteRAM izdelkih – kar je zelo priročno, saj sedaj ne potrebujem 6 različnih izdelkov za bolj zdrave lase. Do sedaj sem opazila, da so moji lasje: bolj sijoči, gostejši, gladki, močnejši, imam več volumna in so v celoti bolj zdravi! Seveda bom tudi priložila fotografije – katere naj same zase spregovorijo.

Lasje na začetku nege ter sedaj

Velika zahvala pa gre ravno moji terapevtki, saj je z menoj delila toliko svojega znanja, profesionalnosti in ima res zelo lep pristop. Vložila je ogromno časa, truda in dobre volje, - da vsa le spravili moje lase na »boljši nivo«. Rada bi se tudi iskreno zahvalila organizaciji Miss Earth Slovenije, saj sem zaradi tekmovanja dobila to priložnost, da lahko hodim na mesečne nege in nasvete. Zelo sem hvaležna za te priložnosti katere se mi odpirajo. 

Predvsem je pomembno, da zase lepo poskrbim - in to je eden izmed načinov. 
V kolikor bi vas zanimale LiteRAM nege ter terapije - vam prilagam kontakt svoje terapevtke. 

IRIS HAIR STYLING, LITERAM INSTITUTE, Proseniško 108 Šentjur – CELJE 3230, Slovenija, GSM: 040 431 786

Ni komentarjev