Lasersko odstranjevanje dlačic - predel nog

Neboleče lasersko odstranjevanje dlačic

Dragi moji lepo pozdravljeni! 

Danes bom z vami delila svojo drugo izkušnjo z laserskim odstranjevanjem v medicinskem centru Dr Kosija. 

Za začetek bi rada pohvalila lep ambient ter strokovnost Dr Iwone. Lahko vam zagotovim, da je strah pred postopkom popolnoma odveč! Zdi se mi fantastično, da so takšni postopki tudi na voljo v Velenju – kar meni osebno prihrani ogromno časa. 


Poleg strokovnosti, prijaznosti in priročnosti, so tudi cene za lasersko odstranjevanje dlačic v mojih očeh primerne. Rada bi izpostavila kako je Dr Iwona prisrčna in je prava dušica - ter vam zagotovim, da se boste v njeni družbi počutili fantastično. 

Za začetek mi je Dr Iwona podala vprašalnik katerega sem izpolnila ter sva se pogovorili o postopku. Za tem je nanesla kontaktni gel ter se terapija z laserjem pričela. Priznam, da me je na začetku rahlo zabolelo / zapeklo - Dr Iwona je takoj zmanjšala moč laserja in je bil preostanek tretmaja povsem neboleč in prijeten. Predvidevam, da sem to doživela, ker je zame bil ravno "tisti čas" v mesecu - in takrat smo ženske in dekleta bolj občutljive. Občutek je enak kot, če bi »ledeno kocko pustili na kožo za nekaj sekund«. Po postopku moja koža ni bila rdeča ali razdražena. 

Nanos kontaktnega gela

Neboleč postopek odstranjevanja dlačic


Tekom dneva sem bila popolnoma normalna – brez kakršnihkoli nevšečnosti. Zato vsem, ki bi vas odstranjevanje dlačic zanimalo, vam toplo priporočam ta medicinski center. Čaka me še 5 terapij (1 terapija na mesec), in bom lahko nato brez dlačic. 

Vsi se lahko naročite na brezplačen posvet k Dr Iwoni Ewa Kosi preko e-pošte: laser@doktorkosi.com 

Kljub temu, da je objava nastala v sodelovanju z medicinskem in ati age centrom – je moje mnenje podano 100% iskreno. Naslednje postopke bom tudi dokumentirala ter bom vse informacije in napredke z vami delila. S celotnim postopkom sem zelo zadovoljna in sem zelo hvaležna za to priložnost. 

Medicinsko estetski center pokriva tudi naslednja področja: ESTETSKO IN REKONSTRUKTIVNO GINEKOLOGIJO, PORODNIŠTVO, GINEKOLOGIJO, UROGINEKOLOGIJO, DIAGNOSTIKO BOLEZNI DOJK, ULTRAZVOČNO AMBULANTO, AMBULANTO ZA AKUPUNKTURO IN HOLISTIČNO MEDICINO, NEVROLOŠKO AMBULANTO, AMBULANTO ZA ESTETSKO MEDICINO IN ANTI-AGING. 

V nadaljevanju vam prilagam povezavo do njihove spletne strani: https://feminamedico.si/ 

Za vse dodatne informacije so vam na voljo preko naslova: Sončni grič 7, 3320 Velenje. 

Najdete jih brez težav. V kolikor se pripeljete s smeri Celja zavijte desno na prvem krožnem križišču pri trgovskem centru Velenjka in nato takoj levo. Zagledali boste napis centra FeminaMedico. 

V primeru, da imate kakršnakoli vprašanja me lahko brezskrbno kontaktirate. 

Želim vam lep dan še naprej,

Charnée Bijön Bonno.

Ni komentarjev