Laserska terapija aken v medicinskem centru Dr Kosi


Dragi moji lepo pozdravljeni! 

Danes bom z vami delila svojo izkušnjo z lasersko terapijo aken v medicinskem centru Dr Kosija. Ta terapija je lahko namenjena vašemu obrazu, dekolteju in hrbtu. Zaradi težav katere sem imela v preteklih mesecih sem se odločila za to terapijo po posvetu z Dr. Iwono Kosi. 

Pred terapijo sem si doma umila obraz s čistilnim oljem, gelom in tonikom. Za tem si nisem nanašala serumov, krem ali olj – kajti te zadeve lahko zmanjšajo učinkovitost laserja. Ob prihodu sva se posvetovali o moji koži ter sva pričeli s terapijo. Dr Iwona je na celoten obraz razporedila kontaktni gel, podala mi je zaščitna očala, in za tem je aktivirala laser kateri je registriran za zdravljenje aken. Jaz nisem imela bolečega, pekočega ali neprijetnega občutka. Občutila sem hlajenje laserja na koži ter ob aktivaciji toplino. Terapija se je hitro končala, saj sva laser uporabili na nekaj območjih. Je pa omenila, da je normalno, če se občuti rahel pekoč občutek – saj se tako ve, da laser učinkuje. Ni priporočljivo, da gredo ljudje na poseg, ko so akne v akutnem stanju. Laser pomaga pri aknah, hiperpigmentacijah, odstrani dlačice na obrazu in z laserjem se naredi foto pomlajevanje kože. Foto pomlajevanje pomeni, da se koža malce lušči, koža je popolnoma nova, lepša, bolj mladostna – in to je odlična terapija za vse, ki vas zanima ANTI – AGE! Saj je popolnoma ne-invazivna terapija.


Za tem sem si obrisala kontaktni gel in sva se pogovorili o nadaljnji negi. Dr Iwona mi je priporočala, da si doma umijem obraz le z mlačno vodo. Ni priporočala uporabo serumov, krem, olj ali mask. Je pa svetovala, da si doma naredim tonik iz kamilic (kamilice se namoči v vreli vodi in se pusti, da se tekočina shladi ter se nanese na kožo z bombažno vato). To terapijo sem imela v poznih popoldanskih urah in zato tudi ni bilo potrebno nanesti SPF - saj je zunaj deževalo. Dr Iwona je omenila, da naslednji dan lahko negujem svojo kožo popolnoma normalno ter da se lahko ličim. Ni priporočljivo izpostavljanje direktnemu soncu – in ni priporočljivo iti v solarij po takšni terapiji. Jaz sem naslednji dan tudi nanesla SPF zaščito. 

Pred spanjem sem se pogledala v ogledalo in opazila kako moje hiperpigmentacije izgledajo manj opazne in bolj ploščate. Po posegu nisem imela kakšnih neprijetnosti – nisem imela rdečice. Zvečer sem imela lepo zdravo in sijočo kožo – kljub temu, da ničesar nisem nanesla na svojo kožo. Čez 3 tedne bova ponovili terapijo, in priznam, da že komaj čakam naslednji tretma! Vsi, ki morda soočate s težavami vam priporočam, da greste na posvet k Dr Iwoni. Jaz sem s terapijo zelo zadovoljna, in v osnovi imam malo bolj občutljivo kožo. Kljub temu, da je ta objava nastala v sodelovanju z Dr Iwono, je moje mnenje podano 100% iskreno. 

Rada bi tudi izkoristila priložnost, da se zahvalim medicinskemu centru, saj zelo cenim vašo strokovnost, profesionalnost in prijaznost! 

In ravno zaradi medicinskega centra bom lahko blestela v jesenskih mesecih.
Charnée Bijön Bonno.

Ni komentarjev