DIAMANTNI PILING v kombinaciji s frakcionirano radiofrekvenco in kisikovo terapijo

Diamantni piling

Za začetek vam bom opisala moj tip kože ter stanje, za tem vam bom podrobneje predstavila mikrodermoabrazijo oz. diamantni piling

Moja koža na obrazu je suha, vendar imam T-cono malo mastno, z razširjenimi porami, ogrci in nekaj nepravilnosti. Po aknah (katere sem imela 9 mesecev) so mi ostale hiperpigmentacije ter kljub ustrezni negi doma je moja koža malo pusta. Poleg tega sem pred kratkim prišla iz svetovnega izbora za Miss Earth, kjer sem bila vsak dan naličena – kar tudi ni najboljše za kožo.
Ravno zaradi teh razlogov sva se z Dr Iwono Kosi odločili, da bo diamantni piling zame najbolj primeren. S tem se bo dalo na neinvaziven način odstraniti hiperpigmentacije, očistiti kožo ter jo navlažiti s pomočjo ostalih terapij in serumov. Za začetek bi vam rada predstavila kaj pravzaprav diamantni piling je - ter za koga je primerno. 

Diamantni piling je eden izmed najnovejših neinvazivnih postopkov odstranjevanja odmrle kože in nepravilnosti ter preprečuje prezgodnje staranje. Nežno čisti, lušči in odstranjuje ogrce – po terapiji je koža regenerirana, lepša, mehkejša, bolj čvrsta, elastična, gladka, pomlajena, obnovljena in zdrava. Z diamantnim pilingom se lahko doseže učinek glajenja manjših gubic ter pomaga pri brazgotinah. Odstranjuje nepravilnosti na koži - kot so hiperpigmentacije / melasmo zaradi pretiranega izpostavljanja soncu, aken ali hormonskega stanja. Je primeren, koristen in varen za vse tipe in stanja kože - od najstniške (mastne) do zrele (suhe/dehidrirane) kože. Ta terapija je odsvetovana le tistim, ki imajo aktivne akne ali poškodovano kožno bariero. 

Postopek je kratek (okoli 30 minut) in povsem neboleč. Po terapiji se lahko naličiš in vrneš k svojim opravilom. Svetovali so mi vsaj 6 zaporednih obravnav – katere bi potekale v enotedenskih razmikih. Razložili so mi, da za vzdrževanje po vseh (6) obravnavah je svetovano mesečno obnavljanje. 

Terapija diamantnega pilinga poteka tako, da se koža očisti s čistilnim gelom. Nato se začne nežno brušenje površine kože z diamantno glavo – katera se je prilagodila na moj tip kože in potrebam . Občutek diamantnega pilinga bi lahko najbolje opisala kot »občutek luščenja kože s pilico« in ta postopek je neboleč! Po 30 minutah je koža rahlo rdeča – kar je popolnoma normalno. Nato mi je kozmetičarka nanesla serum s hialuronsko kislino, kateri je deloval zelo vlažilno ter proti prvim znakom staranja. Zaključili sva z masažo kjer je kozmetičarka vtrla vlažilno kremo.

Različni nastavki - glave
V nadaljevanju vam prilagam video kjer je predstavljena ta terapija z radiofrekvenco.


Frakcionirana radiofrekvenca predstavlja najnovejšo tehnologijo izvora radiofrekvenčnih valov za neinvazivno pomlajevanje kože. Z radiofrekvenčno terapijo poskrbimo, da koža na  obrazu, dekolteju in vratu ponovno postane gladka in napeta, globlje gube pa vidno zmanjšane. Bistvo terapije  je neboleče in varno segrevanje dermisa  (srednja plast kože, kjer se nahajajo kolagenska in elastinska vlakna). Je zelo prijetna terapija, ki zelo pomirja. Občutek je kot, da se naša koža prijetno segreva.

Zaradi toplote se: 
kolagenska in elastinska vlakna razmaknejo, 
pri ohlajanju kože pa se ta znova skrčijo, zato se koži povrneta gladkost in napetost, 
vzpodbudimo celice, ki proizvajajo kolagen, da ga izdelajo še več (neokolagenoza). 

Prednosti terapije : 
Gre za stimulacijo kože brez poškodbe na povrnjici. 
Med posegom ne pride do krvavenja in nastanka modric ali brazgotin. 
Izjemen rezultat ob hkratnem pilingu obraza ali kombinaciji z drugimi pomlajevalnimi metodami. 
Kožo okrog oči lahko nežno gladimo brez kakršnega koli strahu, da bi se poškodovala, kar je velikokrat ovira za druge lepotne terapije. 

Terapija z radiofrekvenco je primerna metoda za vse tipe kože, tako za ženske kot tudi za moške vseh starosti. Rezultati so vidni takoj po posegu, popoln učinek pa dosežemo po 3 do 5 terapijah.

V kombinaciji z diamantnim pilingom in radiofrekvenco se lahko naredi tudi kisikova terapija katera ima ogromno pozitivnih učinkov za kožo. Kisikova terapija omogoča koži regeneracijo in je primerna za vse tipe kože. Ta terapija je zelo prijetna, ker nežno hladi našo kožo. Poleg tega zagotavlja vlaženje kože ter sem mnenja, da je povrnilo "nazaj življenje" moji koži. Rezultat je prijetno ohlajena, čvrsta, pomirjena ter navlažena koža. V salonu uporabljajo le ŠPANSKO KOZMETIKO CASMARA, ki je zelo kakovostna.


Po končanih šestih terapijah diamantnega pilinga bom tudi priložila fotografije "pred" in "po". S tem boste lahko videli razliko.

Rada bi se iskreno zahvalila kozmetičarki Urški, ki tako lepo neguje mojo kožo s strokovnostjo in ljubeznijo. Poleg terapij mi podaja dodatno znanje katero mi pride zelo prav saj me to področje zelo zanima.

Ogromna zahvala gre Dr Iwoni Kosi za to priložnost, skrb, srčnost, prijaznost, strokovnost, motivacijo in prijateljstvo.

Ta center vam toplo priporočam zaradi čistoče, urejenosti, lepega ambienta in toplega osebja. Vedno se tako veselim obiska, ker se zelo sprostim ter s skupnimi močmi naredimo nekaj dobrega za mojo kožo. Sem mnenja, da je preventiva ključ, vendar vseeno se moramo imeti rade in sprejeti nepopolnosti - saj nas to dela posebno in popolno. Je pa zelo lepo nekaj narediti za svojo dušo s pomočjo strokovnjakov. Zdaj v hladnejših mesecih imamo vsi več časa, naša koža je zaradi vremena suha in problematična. Ravno zaradi tega je zdaj pravi čas za terapije in nege.

Ta objava je nastala s sodelovanjem s CENTROM ZA LASER IN ANTI-AGING DR KOSI! Moje mnenje je podano iskreno ter v primeru, da vas karkoli zanima me lahko kontaktirate (preko Instagrama / maila) ali se direktno obrnete na center. V center za laser in ati-aging se lahko odpravite na brezplačen posvet, kjer se vam bodo posvetili. Lahko boste izrazili skrbi ter problematike, in z njihovo pomočjo verjamem, da vam bodo svetovali to kar bo najboljše za vas. V center se lahko odpravite najstnice, ženske in moški vseh starosti!

V nadaljevanju si lahko ogledate video kjer je prikazan center laser ąnd anti-aging Dr. Kosi. Poleg tega si lahko ogledate nego obraza katera je vključevala čiščenje, piling z AHA kislinami, diamantni piling, nanos serumov, frakcionirano radiofrekvenco, masko z zlatom -24K (katera vsebuje prave delce zlata) in nanos kreme.



Prilagam vam njihov kontakt:
LASER AND ANTI-AGING DOKTOR KOSI
ŠALEŠKA CESTA 18A (v Rusko HairArt)
3320 Velenje
Slovenija
Telefonska številka: 040 384 381

Čudovit center laser in anti-aging
Soba kjer se izvajajo nege in terapije

Upam, da so vam takšne objave všeč!
Želim vam čudovit dan - in ne pozabite narediti nekaj za vašo dušo!

Charnée Bijön Bonno.

Ni komentarjev