WellnessPack za ženske - moj režim prehranskih dopolnil


Dragi moji lepo pozdravljeni, 


danes vam predstavljam WellnessPack za ženske od znamke Oriflame. To je prehransko dopolnilo namenjeno ženskam in zagotavlja kombinacijo 12 vitaminov in 10 mineralov, omega -3 maščobni kislini (DHA, dokozaheksaenojsko kislino in EPA, eikozapentaenojsko kislino) iz visokokakovostnega ribjega olja, izvleček borovnic in mikroalge, ki vsebujejo karotenoid astaksantin. Vsi ti vitamini prispevajo k normalnemu delovanju imunskega sistema kar je zelo pomembno, da se dobro počutimo.
V preizkus sem prejela en Wellness Pack, in priznam, da nisem pričakovala ogromnih učinkov. Saj sem že preizkusila ogromno prehranskih dopolnil že iz obdobja svojega otroštva in vse do zdaj. Ena škatlica vsebuje 21 zavojčkov, v vsakem zavojčku je en multivitamin, 2 omega3 kapsuli ter en antioksidant. 


V tem 21-dnevnem obdobju sem definitivno občutila pozitivno razliko. Počutila sem se mnogo boljše ter sem po 14. dneh občutila rahlo izboljšanje astme. Seveda, ne morem 100% trditi, da je tukaj povezava med WellnessPackom in izboljšanjem astme. Vendar sem mnenja, da je prišlo do pozitivne spremembe in zmanjšanja vnetja v telesu zaradi omega 3. Zelo mi je všeč, ker nisem doživela »spahovanja« po omega 3 kapsuli. Saj imam včasih občutljiv želodec in mi včasih kakšna prehranska dopolnila ne ustrezajo – vendar pri teh sem se počutila fantastično.




Seveda je zelo pomembno, da tudi omenim, da sem poleg WellnessPacka dodajal vitamin C ter magnezij (za preprečevanje krčev). Vendar vitamin C ter magnezij sta res moja stalnica že leta in leta. Po priporočilu bom začela kmalu tudi dodajati kolagen, bio-selen + cink in vitamin D. V nadaljevanju vam prilagam fotografijo kjer so v angleškem jeziku napisani vsi vitamini, minerali, antioksidanti ter omega 3: 

Multivitamin & Mineral Ingredients: Calcium carbonate, Bulking agent (Microcrystalline cellulose), Magnesium oxide, L-ascorbic acid, Maize starch, Ferrous fumarate, Anti-caking agents (Stearic acid, Silicon dioxide, Magnesium stearate), Nicotinamide, D-alpha tocopheryl acid succinate, Glazing agents (Hydroxypropylmethyl cellulose, Glycerol), Zinc oxide, Beta-carotene, Copper gluconate, Calcium D-pantothenate, Manganese sulphate, Cholecalciferol, Pyridoxine hydrochloride, Riboflavin, Thiamine mononitrate, Pteroylmonoglutamic acid, Potassium iodide, Chromium (III) chloride hexahydrate, Sodium selenite, Ammonium molybdate, D-biotin, Cyanocobalamine.  Astaxanthin & Bilberry Extract Ingredients: Sunflower oil, Capsule shell (Gelling agent: Fish gelatin, Humectant: Glycerol), Haematococcus pluvialis L. ((5% Astaxanthin) Emulsifier (Sunflower lecithin), D-alpha-tocopherol, L-ascorbyl 6-palmitate )), Bilberry extract 4:1 (Vaccinium myrtillus L.), Thickener (Beeswax), L-ascorbic acid (Vitamin C), Emulsifier (Soy lecithin), D-alpha- tocopherol (Vitamin E). Omega 3 Ingredients: Fish oil (72%), Capsule shell (Gelling agent: Fish Gelatin, Humectant: Glycerol).

Prehranska dopolnila si razporedim tako:
ZJUTRAJ:  pred zajtrkom vzamem probiotik, po zajtrku vzamem multivitamin, omega 3, magnezij in vitamin C
POPOLDAN: po kosilu vzamem omega 3 in antioksidant, kolagen, vitamin D
ZVEČER: po večerji vzamem vitamin C, magnezij

(Kar je označeno z vijolično barvo je vse to, kar je v WELLNESSPACKU za ženske)
Kot vidite si prehranska dopolnila razporedim čez celoten dan.

V kolikor iščete dober režim prehranskih dopolnil in ne veste kje bi začeli, vam toplo svetujem ravno te. To pa zaradi tega, ker imate v enem zavojčku vse kar vaše telo najbolj nujno potrebuje. S tem si tudi prihranite čas in denar. Poleg teh osnov bom še dodala kar nekaj prihranskih dopolnil, ki so zgoraj navedeni zaradi želje po izboljšanju zdravstvenega stanja. 

Moje mnenje je bilo podano povsem iskreno in izdelek mi je bil podarjen. 
V kolikor vas še kaj zanima vam prilagam povezavo do izdelka. 
Najlepša hvala za branje, rada vas imam, ostanite zdravi in poskrbite za vaše zdravje saj je vse v vaših rokah!

CHARNÉE BIJÖN BONNO.

Ni komentarjev