Natural Balance shake vanilija


Dragi moji lepo pozdravljeni, 

danes vam predstavljam Natural Balance shake z okusom vanilije. To je visoko beljakovinska formula, bogata z vlakninami, ki vsebuje beljakovine iz jajc, graha in mleka ter vlaknine iz jabolk, sladkorne pese in šipka. Vsebuje tudi sladilo. Te beljakovine prispevajo k vzdrževanju mišične mase.
Ti proteini so me zelo navdušili, ker mi niso povzročali težav s prebavo. Okus mi je zelo všeč, proteini niso presladki ter ena škatla zadostuje za 21 porcij. Jaz sem svoje proteine zelo rada dodajala k svojem zajtrku. Ravno zaradi tega bom z vami delila zelo zdrav recept.

Potrebovali boste: 5 jedilnih žlic ovsenih kosmičev, dodali boste majhno skodelico vrele vode ali toplega rastlinskega mleka. Nato sledi čajna žlička 100% kakava, 7 mandljev, malo chia semen, čajna žlička naravnega arašidovega masla, malo cimeta in 1 jedilna žlička proteinov Natural Balance. Vso zadevo skupaj zmešate, po potrebi dodajate vodo/mleko ter na koncu narežete eno banano. Ta zajtrk je zelo nasiten kar je meni zelo pomembno. Poleg tega pa zjutraj spijem 100% zelenjavno-sadni sok ter vzamem WellnessPack za ženske. 

Sestavine so sledeče: Pea protein (Pisum sativum L.)(30.2%), Apple powder (Apple, Maize starch)(Malus pumila L.), Whole egg powder (14.2%), Sweet whey powder (Milk)(12%), Rosehip powder (Rosa canina L.), Whey protein concentrate (Milk)(5%), Hen egg albumen powder (4%), Sugar beet fibre, Natural flavours, Antioxidant: L-ascorbic acid (Vitamin C), Sweetener: Sucralose. 


Moje mnenje je bilo podano povsem iskreno in izdelek mi je bil podarjen. V kolikor vas še kaj zanima vam prilagam povezavo do izdelka. 


Najlepša hvala za branje, rada vas imam, ostanite zdravi in poskrbite za vaše zdravje saj je vse v vaših rokah! 

CHARNÉE BIJÖN BONNO.

Ni komentarjev