Moje TOP 3 izbire parfumskih vodic od znamke Oriflame

                       

Dragi moji lepo pozdravljeni,


danes vam bom predstavila svoje TOP 3 favorite. Priznam, da sprva nisem pričakovala, da bodo parfumske vodice imele tako prijeten vonj ter dobro obstojnost. Poleg tega, da ima Oriflame že ugodne cene v osnovi imajo tudi večkrat znižanja.

Giordani Gold Essenza Sensuale parfumska voda
Giordani Gold Essenza Sensuale parfumska voda je zelo razkošna dišava. Ima sladek vonj, je visoko koncentrirana, cvetlična in ženstvena parfumska voda. Omogoča eleganten nanos z inovativnim aplikatorjem na dotik - za pridih intimnega razkošja.

DELIM ŠE NEKAJ INFORMACIJ: Osnovana je na edinstvenem cvetu pomarančevca - duši dišave Giordani Gold Essenza. 
Vrhnje note: gardenija 
Osrednje note: cvet pomarančevca 
Spodnje note: burbonska vanilija 
KLJUČNA NOTA: Cvet pomarančevca
Več lahko preberete na naslednji povezavi: https://si.oriflame.com/products/product?code=38354

Amber Elixir parfumska voda
DELIM ŠE NEKAJ INFORMACIJ: Amber Elixir je parfumska voda za ženske. Je malenkost orientalna in sladka ter primerna za vsak dan. Sprva je kar intenzivna - kar je meni zelo všeč, ampak se dišava normalizira kar hitro.

Zgornje note: mandarina, grozdje, črni ribez
Srednje note: mandelj, potonika, heliotrop
Bazne note: jantar, mošus, sandalovina

Infinita parfumska voda
DELIM ŠE NEKAJ INFORMACIJ: Infinita parfumska voda je zame sladka in rahlo cvetlična. Zame je popolna dišava za pomlad in poletje. Vzpodbudi klasično ženstvenost, je sodobna, moderna ženstvena dišava. Vsebuje španski jasmin iz Grassa. 

Zgornje note: roza poper, mandarina, kumkvat
Srednje note: španski jasmin
Bazne note: les kašmirja, amber, vanilija

Več lahko preberete na naslednji povezavi: https://si.oriflame.com/products/product?code=35653

Vsi trije izdelki so mi bili podarjeni in spadajo med mojimi top 4 favoriti vseh časov. Objava je bila napisana iskreno in sem izpostavila te tri izdelke, ker so cenovno zelo ugodni.  Moje mnenje je takšno, da se za določeno vsoto denarja bolj splača investirati v Oriflame kot v neko drogerijsko parfusmko vodico - saj pri Oriflamu dobite več za ta denar.

Prilagam vam cene katere so bile navedene za zgoraj omenjene dišave: 
- Giordani Gold Essenza Sensuale: trenutno znižano na 14,99 € (redna cena 25,90 €) za 30  ml.
- Amber Elixir: 23,90€ za 50 ml (to parfumsko vodico sem našla le na strani Notino).
 Infinita: trenutno znižano na 18,99 € (redna cena 32,90 €) za 50  ml.

Na prvem mestu med mojimi favoriti je Calvin Klein - Euphoria (moj favorit od 20. leta), saj sem prejela največ komplimentov pri tej parfumski vodici. Ta parfumska vodica je nekoliko dražja, prilagam vam tudi povezavo do nje: https://www.notino.si/calvin-klein/euphoria-parfumska-voda-za-zenske/


Najlepša hvala za branje, rada vas imam, ostanite zdravi!! 

CHARNÉE BIJÖN BONNO.

Ni komentarjev