Kako do lepe kože?

Drage moje dame lepo pozdravljene! 

Zadnje čase sem prejela kar nekaj komplimentov glede moje kože. Pa moja koža ni “perfect” - da ne bo pomote. Ampak končno je spet v stanju katerega sem bila navajena praktično skoraj celo življenje, in to je “brez večjih težav”. Leto in pol sem se borila z aknami kljub prilagojeni negi. 

Moji favoriti


Edina zadeva katero sem spremenila so sledeče stvari: dobra nega kože, ki MENI ustreza (zjutraj in zvečer z ustreznimi izdelki), uporaba enakih izdelkov skozi daljše časovno obdobje - znamke Afrodita Professional, uporaba Skinorena (le zvečer) in vključitev SPF zaščite pri jutranji negi. 

Danes vam bom predstavila izdelke katere sem “religiozno” uporabljala skozi daljše časovno obdobje (od sredine maja do konca avgusta). Na začetku vam bom predstavila izdelke za čiščenje (pena, tonik), na koncu pa izdelke, ki so namenjeni negi kože (aktivator, SPF zaščita in krema). 


Izdelki za nego kože - Afrodita Professional

MOJ TIP KOŽE: normalen (vendar se lahko pojavijo mozoljčki tu in tam ter imam nekaj hiperpigmentacij).


IZDELKI ZA ČIŠČENJE KOŽE: 

CLEAN UP čistilna pena Chamomile
1. CLEAN UP čistilna pena Chamomile: ta pena kožo temeljito očisti. Je ne izsuši ter jo pomirja. Poleg tega ima tudi antiseptični učinek in je tudi primerna za občutljivo kožo. Glavna aktivna sestavina je kamilica. Kožo sem navlažila z vodo, ter v dlan dala 2 pumpici pene - to sem nežno zmasirala v obraz. Po masaži sem obraz umila z mlačno vodo. Povezava do izdelka je TUKAJ.



2. CLEAN UP HYDRO TONIK hyaluron: po čiščenju sem na obraz popršila tonik. Ta tonik je zelo dobro navlažil mojo kožo, ker vsebuje aktivno in patentirano sestavino, 100% naravno hialuronsko kislino. Vzpostavi ustrezen pH kože ter jo pripravi na nadaljno nego. Ta tonik mi je odličen, ker lahko svojo kožo navlažim tekom dneva kar čez ličila. Večkrat sem ga tudi uporabila pri vlaženju kože po nanosu maske. Pršilka pa poskrbi, da se tonik enakomerno porazdeli po celem obrazu. Povezava do izdelka je TUKAJ.

CLEAN UP HYDRO TONIK hyaluron


IZDELKI ZA NEGO KOŽE: 

1. PURE OXYGEN Aktivator oksigenacije: je kot nekakšen “super serum” z “nadnaravnimi močmi” bi jaz rekla. Izdelek me je navdušil, ker temelji na napredni, visoko funkcionalni tehnologiji. Po “mešanju” vsebine in nanosu izdelka na kožo, se na površini kože ustvarijo številni drobni mehurčki, nase vežejo kisik iz zraka ter ga sprostijo v kožo. Na ta način se poveča oskrba kože s kisikom ter spodbudi njen metabolizem. Koža izgleda bolj mladostna in “napolnjena”. Ta izdelek vsebuje dve glavni sestavini: FIFLOW BB61 in PEPTID KARNOZIN. Po nanosu tega “čudeža iz stekleničke” je koža pripravljena na zadnji korak nege. Povezava do izdelka je TUKAJ


PURE OXYGEN Aktivator oksigenacije


2. VITA DERMA zaščitna krema ZF 30: je dnevna krema z zaščitnim faktorjem. Krema mi je všeč, ker dobro navlaži moj normalen tip kože ter je ne zmasti. Vsebuje UVA in UVB filtre, bisabolol, vitamin E ter je za profesionalno in domačo uporabo. Krema je namenjena vsem tipom kože ter ima nežen vonj. Kremo nanesem na obraz in vrat v izdatni količini. Počakam 5 minut ter za tem lahko nadaljujem z ličenjem. Povezava do izdelka je TUKAJ


VITA DERMA zaščitna krema ZF 30


3. PURE OXYGEN poživljajoča dnevna krema: je zadnji korak pri moji večerni negi kože. Ta krema temeljito navlaži kožo in jo dodatno poskrbi s kisikom. Koža deluje bolj mladostna, osvežena in spočita. Kljub temu, da je dnevna krema - se jo lahko uporablja zvečer. Tekstura je puhasta ter se v kremi lahko vidijo kisikovi mehurčki. Vsebuje dve aktivni sestavini FIFLOW BB61 in IZVLEČEK GRAHA. Jaz sem uporabila le majhno količino kreme - ker je tako kakovostna, da je ne potrebuješ veliko. Pozitivna lastnost tega je, da jo lahko imaš dlje časa. Povezava do izdelka je TUKAJ


 PURE OXYGEN poživljajoča dnevna krema


Čez vikend pa mi je pomembno, da se svoji večerni negi še malo bolj posvetim. In, ko sem že mislila, da me ne more nič več navdušit,  sta me še dva izdelka “sezula”! In sicer po večernem čiščenju in toniku nanesem eno ampulo (Advanced treatment, Vita Derma, multifunction skin care highly concentrated ampoules) s hialuronsko kislino ter si privoščim masažo obraza in dekolteja. Za tem nanesem Skinoren, počakam 5minut ter v izdatnem sloju nanesem Grapes Yoghurt & Mask! Pa to masko pustim delovati čez noč. To je zame pravo razvajanje in se vsak vikend veselim te svoje posebne nege obraza. 



Povezava do ampule s hialuronsko kislino je TUKAJ

Povezava do grozdne maske je TUKAJ

Moje mnenje glede izdelkov je bilo napisano iskreno, kljub temu, da so bili podarjeni. Afroditine izdelke uporabljam odkar se spomnim. Vse od gelov za prhanje, losjonov, kremic za stopala, serumov ter kremic za roke. Všeč mi je, ker so cenovno dostopni ter so NAŠA znamka. 

V kolikor vas še kaj zanima, mi lahko pošljete sporočilo preko Instagrama: miss.charnee 

Drage moje, zahvaljujem se vam za branje. Za konec pa bi rada z vami delila še moje mnenje glede lepote. Zame je lepota nekaj kar ima ženska v sebi, to je ta posebna energija katera žari iz vsake boginje

Pomembno je, da skrbimo za svojo psiho, zdravje in tudi nego. Zato jaz dajem velik poudarek na zdrav življenjski slog. Ti kozmetični izdelki pa so "pika na i"! Zame je to investicija, ki se bo na dolge proge poplačala. Nič ni čez noč, in izdelku je potrebno dati priložnost. 

Jaz sem opazila, da je moja koža dosti bolj hvaležna, ko imam neko “rutino” in, ko ne dajem 1000 in eno stvar na svojo kožo. V osnovi je pomembno, da vemo kakšen tip kože imam ter kakšna so pridružena stanja. Le tako lahko izberemo izdelek, ki nam bo pisan na kožo. 

V poplavi kozmetičnih izdelkov je danes to zelo težko. Veliko znamk tudi nima “svetovalcev” za nego kože. Tukaj pa je Afrodita v nedvomni prednosti v primerjavi z drugimi znamkami. Saj imajo v Ljubljani in Rogaški Slatini lepotni center, kjer imajo kompetentne lepotne svetovalke. Zato polagam na srce, da v kolikor ima katera težave in ji enostavno “nič ne paše”, naj obišče lepotno svetovalko, dermatologa ali zdravnika. Saj le tisti lahko zares pomagajo. Meni je svetovalka glede na stanje kože naredila nego obraza, se pogovorila o izdelkih ter negi, in zame je izbrala prave izdelke. Zaradi tega je moja koža po letu in pol v zelo lepem stanju. Za to bom Afroditi vedno hvaležna. 


Drage moje... rada vas imam! 

Charnée Bijön Bonno.

1 komentar